få dagar...

... känns så ensamma att vara ensam på som "alla hjärtans dag"!
vem kom på den dagen?
jag har allyid sett det som pappas födelsedag, för det är det ju.. men när alla kompisar i linkan sviker träning och dylikt för att umgås och äte med sin käraste.. då blir känslan av ensamhet ganska stor..

så jag byter om, packar ner skorna, flaska och ett hänglås och drar till gymmet själv och tänker på hur bra jag kommer må imon jämfört med dem som satt hemma och åt igår.. eller?

HATAR att bo själv, det är så tråkigt.. det är skönt ungefär en sjuttioåttondel av den tiden man är sjlv.. och det är bara de tillfällen då man valt det själv.

Jaja.. glad alla hjärtans dag!

Tur att det är CSI ikväll!

Nu -> gymmet!


Kommentarer
Postat av: Johanna

man får gråta fast man inte har en anledning. det är då det är som skönast att gråta, liksom ränsa ur lite. Det gör jag ofta. Bara för att. Åh vad jobbigt att du känner dig så ensam, jag vet hur det känns. Visserligen har jag ju karln här men familjen o alla vänner o sånt är ju inte här. D¨är hjärtligt välkommen på utflykt till moi någon gång så kan vi vara ensamma ihop, eller nee eller du fattar!

2011-02-14 @ 18:36:30
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0