möblera om... och tillbaka

att flytta möbler är något jag börjat fylla vissa lediga händelselösa dagar med.
som idag till exempel.
har flyttat min soffa lite och vänt på mitt matbord.
sen vände jag tillbaka bordet för det blev knas med tavlor,lampa och fåtölj.
men soffan får stå kvar, ett tag i alla fall.
fick en lampa i huvvet mitt i allt flyttande. pang så föll den från hyllan. Inte så skönt.. till råga på allt gick den sönder lite så nu får det luta lite mot väggen så syns det inte!

drömde en sjuk dröm inatt.. Oscar mms:a ett bildspel där han lärde ett gäng kossor att dansa... vad hände? kan det betyda något?

Dagens fråga: kan man sälja precis vad som helst på tradera?
dagens svar: TYDLIGEN, satt och kikade runt lite och snubblade över en auktion där någon auktionerade ut en påse bomull, vem fan vill köpa bomull på tradera? någon tydligen för det var nån som bjudit en krona.. knäppa människor.

hela min att-göra-lista är snart gjord.. ska bara få in den rena tvätten i garderoben.. och gå på box med dyngsnygga pernilla vid halv sju (var tvungen att skriva upp det på listan för att inte glömma).

så kvällen fylls av box med snyggot och sen blir det nog soffan... igen. härliga lediga dagar. men imon är det skola.. så då får jag tagga till!

Guten abend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0