ont...

..i axlarna efter box-passet igår.
ont i fötterna efter afro-passet idag (det var inte så skoj pass).
ont i själen nästan, mår lite skumt idag.. känner att jag skulle vilja gråta lite men har ingen anledning att göra så..

Framtiden ha hunnit ifatt mej.. kan den göra det..
vad ska jag göra om ett år?
var ska jag ta vägen?
vem har ett jobb åt mej?
är kalmar en bra stad?
var är mina fina vänner som gör mej gladast? Inte i linkan alla fall!

idag har skolan börjat på riktigt.. kommer bli en kul och lärorik termin känner jag.
ska försöka göra många utflykter på helgerna denna terminen, så går tiden fort och jag får träffa alla underbara!

SNART SNART SNART måste jag åka till kalmar till min fin fin finaste fina underbara vackra Josefine. Henne saknar jag mycket!
Vi hade den underbaraste sommaren av tristess en sommar.. hon var fast på bik bok och jag på team sportia, men som tur var hade vi varann på lunchen, det var dagens solglimt.. och vilken solglimt..
saknar den tiden.. får ta o flytta till kalmar och jobba där så får jag springa från sjukgymnastjobbet och hon från tingsrätten och så kan vi sitta på en mur i solskenet och dingla med benen och äta våra torra matlådor..
DET vore som en dröm!
Fina fina fina

I helgen far jag hem, ska bli skönt. Träffa Anna och hennes Micke och deras galna vovve Elvan!

dom är guld för själen!!

Nu blir det mango i min ensamhet i soffan!


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0