tisdag är dagen innan onsdag

Har varit på spinning ikväll... nice... synd bara att det var en instruktör som jag inte gillade så bra! inte så kul pass men man svettas ju alltid!

igår fick jag värsta bästa lyxen på länge.. mamma var i stockholm och lät den fina nya silvriga bilen stå hos mig i linköping!
JAG FICK KÖRA BIIIL!!! det kändes som en dröm och var helt otroligt underbart att ta bilen till gymet.. slippa cykla uppför en jobbig backe med spaghettiben.. TACK MAMMA!!

Mamma kom i söndags och åkte kl 0530 (!) i morse.. SÅÅÅÅÅÅ fantastiskt mysigt att ha henne här.. det kan vara det bästa som finns att ha en fadderit på besök.. och i helgen kommer FRIDA!!!!
Bästa fina Frida!!
Då ska det förstöras pengar och drickas vin och ätas god god god mat!!! Och snackas skit så in i vassen!!!
Wiiiiii fina fina fina... MIN BÄSTA!!!!

I övrigt... mycket i skolan.. C-uppsats i full gång.. massa uppgifter som skall göras och betas av.. artiklar att läsa.. och snart praktik!
Men ju hårdare man jobbar desto mer smester blir det nästa och sista terminen!!!
LÄNGTAR efter ett jobb och riktigt liv utan lånade pengar!

Nu ska jag sova, nej FÖRST cougar town.

PS. Nån som vet hur lång tid det tar för en bränd tunga att läka... jag vet alla fall att det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0