Sommar(?)lov

Lov är det, men fasiken icke sommar!
Jag är ledig, men inte blir jag brun... kanske skulle smörja in mej med nåt brunt...
ska ju ha en vit klänning på midsommar, men jag kan ju å andra sidan matcha den vita klänningen med mina vita ben, haha!

Ska lovorda funktionell träning lite också, och min nya träningskompis Emma.
Vi var på Timpans jobb och tränade igår. stationsträning med bara funktionella övningar.
Jag, Timpan, Emma och morsan.
Morsan mådde illa så hårt körde hon, då sa jag åt henne att bita ihop och fortsätta träna, hon var nöjd med sig själv efter i alla fall. men såg lite chockad ut när jag sa det till henne.
Funktionell träning är UNDERBART!
TRX
BOSU-boll
Pilatesboll
Kettlebells
Gummiband....
Rrrrrrroligt!!! Men ack så jobbigt.
Vi är lite ömma idag.

Imon bär det av till gbg och fantastiska Johanna.
Ska minsann spana in hennes nya lya, har inte sett den gamla iofs men det ska bli kul :)
Ska hämta mormor och sen mamma sen drar vi uppåt, släpper av den äldsta tanten på vägen och tar med mor min till götet!
Innan vi åker ska jag göra två hatsaker.
köra ur garaget och tanka..
Mamma och pappa har alltid haft bilar som drivs på bensin tidigare.. men NU är det diesel som gäller.
Är rädd att glömma och råka häva i bensin... vore ju en smärre katastrof... vill jag inte vara med om.

har inte bloggat på länge....
är ju ganska dålig på det...
men jag sak försöka bli bättre...
ska samla på mig guldkorn från min vardag och omnämna dem här...
har inte klumpat och klantat på länge nu....

Men cyklat 10 mil har jag gjort, tjejvättern.
Sååååå kul :)
3 timmar och 50 minuter tog det, nöjd.
Nästa år blir det halvvättern och sen hela sjön runt.

Nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig.. ska KANSKE läsa lite... det är jag verkligen inte bra på... skolgrejer går bra men så fort det blir skönlitterärt vill ögona bara sluta sig... men jag ska ge det ett försök!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

What jag är heeelt tvärt om när det kommer till läsningen! Slukar bok efter bok nu på lovet men när det gäller kursböcker somnar jag på varannan rad ! Kul Kul KUL ska det bli att ha dig här! Du är SÅ välkommen!!!!! Lycka till med dieseln, och garaget är ju en baggis jag har gjort det massa gånger och det har gått fint, förutom en gång men det var på vägen in så det var en annan grej! Ses på torsdag!!!

2011-06-22 @ 00:00:10
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0