bra dag :)

Idag är en bra dag.
det har varit kanonväder hela helgen, jag och pernilla är klara med våra första mätningar och det dröjer 10 veckor till nästa gång vi skall mäta! SÅååååå himla skönt :) en sten som lättat kan jag säga!

Gycklade igår... det var kul och vi var sååååå bra :)

En sista sten som jag kämpar med nu är sommarjobb, det har inte löst sig riktigt ännu men jag ser ljust på framtiden :)

Hoppas kunna spendera lite tid hos fantastiska vänner här och där i sverige i sommar...

helgen har som sagt bestått av mätningar och mys.
t har varit här, det är alltid skoj :)
och snart ska jag till fjällen med underbara människor :)
men innan dess så ska jag hem, mamma kommer hit, ska till hufvudstaden med mamma, ska nog hälsa på Lina, Stina ballerina kommer till mig och massa skoj!
Och på tisdag kommer min absoluta favoritpratkvarn till linkan och vi ska ses!! JOHANNA förgyller staden med sin närvaro!!! YES!!!

Vill ha en ny regnjacka.. en fin en...
nämligen denna:
Protect Jacket W Peak Performance Jackor Rosa
sååå himla fin!! jag skulle vara ute hela tiden när det regnar.. ska verkligen önska mig i födelsepresent!!

sen vill jag ha en ny frisyr också.. klippa mig.. och FÄRGA!!! jag mååååste fixa det snart.. är riktigt trött på min färg nu.. vi bli ljusare och möta våren med en fin färg och frisyr.. för nu är våren verkligen på intåg!!

NU börjar solsidan!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0