hemlängtan och ångest

Ja nu har jag hemlängtan.. saknar alla mina fina vänner där hemma och MAMMA & PAPPA såklart!
så igår hjälpte mamma, har jag sagt att hon är bäst i världen, mig att betala biljett hem nästa helg.. sååå skönt. jag längtar!

C-uppsatsen är inskickad till handledaren nu så nu är det bara att vänta och se om hon tycker att vi är redo för seminarie.. annars blir det inte kul att vara oss.. då blir det mkt nästa termin! hoppas på att få tillbaka den i eftermiddag så att vi kan fixa rill det som skall ändras och skicka in till seminariet... ointressant de lux men men..

Snart blir det fjällen :)
på min fölsedag åker jag, T, Linjo och krulle till lindvallen... YIPPIE!!!! Hoppas på sol så att jag ÄNTLIGEN kan få lite färg.. den lilla färg jag fick på teneriffa försvann snabbare än kvickt.. sååå tråkigt med sånt.. man vill ju vara brun och fräsch hela tiden :)

Har joggat idag, första gången jag rörde på mig sen innan jag insjuknade i influensan förra söndagen.. ok. har cyklat till skolan men det är allt.
FY F*******N vad jobbigt det var... pust!
Kände mig som en 150 kilos elefant med endast ett sugrör att andas genom... pust pust pust!
Tog det lugnt men höll ändå på att tuppa av... kroppen har nog inte återhämtat sig helt skulle jag tro. men får börja så här och sen trappa upp!
ska försöka köra lite MAQ nu också.. det är kul träning tycker jag.. ska bara köpa ett kvastskaft att ha.
För nyfikna så är MAQ ett träningskoncept. MAQ står för Muscle Action Quality och är en träningsform där man satsar på kvalitén i rörelsen och att hitta rätt teknik i funktionella övningar. Sjukt kul och jobbigt...


Har tröttnat på gymmet... känner att jag behöver ny motivation.. ska nog åka till min kära Lina i Falkenberg och få en boost av träningsmotivation snart! Så himla svårt att få in det i kalendern och ekonomin bara :S
 Lina och jag på en maskerad på folkhögskolan där vi utbildade oss till PT:s :)

Nej, nu ska jag in i duschen sen väntar basgrupp och labbmätningar i eftermiddag!

Ha det NAJS!

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0