hur klarade man sig utan mobil och med modem?

Ja hur klarade man sig?
Igår låg 3´s nät nere, och således även min mobil och mitt bredband.
Vad lamslagen man blir, helt isolerad.
Hur funkade det förr?
när inte alla hade mobil och man satt med ett modem till datorn och internetanslutningen bröts när nån lyfte på luren?
Tur att folk hade hemtelefon då, det har ju typ ingen nu.
Jag ska ha hemtelefon när jag blir stor!!

Idag ska jag plugga, går inte så bra hittills.
Ska läsa lite artiklar tänkte jag, men först en liten promenix och fixa med tvätten.

Förresten? Nån som sitter inne på en ledig lgh i Växjö med snar inflytt?
Jag vill ha!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fasen vad du bloggar dåligt. Du är ju tom sämre än mig nu och då är det illa!! Hur går det med c-uppsatsen?? Och växjöflytten??? Update tack!

2011-11-08 @ 16:45:30
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0